Την Τρίτη 27 Μαΐου 2025 εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες του σχολείου μας υποδέχτηκαν εγκάρδια τους μαθητές που φοιτούν στο τμήμα ΔΥΕΠ, καθώς και τους εκπαιδευτικούς τους και πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα συνεκπαίδευσης.
Η συγκεκριμένη δράση αποφασίστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της διάχυσης των αποτελεσμάτων από την υλοποίηση του προγράμματος ERASMUS, στο οποίο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί με τίτλο « Αξιοποιώντας την γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία στην τάξη»...
